Ready for take off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marleen en Melvin Griffioen - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marleen en Melvin Griffioen - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Melvin & Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Melvin

13 Oktober 2015 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Vandaag is het eindelijk zover.. We gaan voor 2,5 maand/10 weken/70 dagen op reis!!
Aangekomen op het vliegveld werden we uitgezwaaid door onze lieve familie. Altijd Een lastig moment om je dierbare achter te laten en voor de laatste keer te zwaaien. Met een brok in ons keel gingen we op weg naar de handbagage-controle en de doane. Ter nauwernood kwam Marleen door de controle. Het komt waarschijnlijk door haar omdeugende gezicht, aldus Melvin...
Nu kijken we uit op de vliegtuigen onder het genot van een lekkere vette panini en een biertje/frisje.
Een beetje moed indrinken en eten voor de lange vlucht die komen gaat, want om 13:10 vliegen naar Hong Kong waar we rond 00:20 NL tijd landen.

De bedoeling is dat we jullie middels deze blog regelmatig op de hoogte houden van onze avondturen. Hoe regelmatig dat zal zijn is nog maar de vraag

• 13 Oktober 2015 - 12:00

Rob (Meerrob):

Een lange zit, maar daar komt vanzelf een eind aan. En Mel als je niks te doen hebt ga op zoek naar een leuke stewardess (hahahaha).

Groetjes, Rob.

• 13 Oktober 2015 - 12:19

Tamara:

Ga maar lekker veel bloggen!!! Hele fijne reis en heeeeeel veeeel plezierrrr!!
    Xxxxx

• 13 Oktober 2015 - 13:00

Claas:

Nogmaals een hele leuke vakantie toegewenst!!!!

• 13 Oktober 2015 - 14:03

Koert:

Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet ervan!!

• 13 Oktober 2015 - 17:00

Marja:

Super! Het begin van jullie blog is een feit! En nu volhouden he?

• 13 Oktober 2015 - 19:18

Daniëlle:

Hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en kijk uit naar jullie volgende blog!

• 13 Oktober 2015 - 20:04

Ali Dieke :

Wij wensen je nog een goede verdere vlucht en zijn nieuwsgierig naar het volgende bericht dikke kus

• 14 Oktober 2015 - 07:17

Hanneke:

Hoor dat jullie inmiddels veilig geland zijn, begin is er! Maak er een mooie reis van,
    geniet van jullie daagjes in Hongkong!

• 14 Oktober 2015 - 10:59

Ali Dieke :

Zo de eerste vlucht hebben jullie gehad nu een paar dagen genieten van alle byzonderen dingen in Hongkong genieten liefs

• 15 Oktober 2015 - 12:09

Elly:

Eindelijk gelegenheid gehad om op jullie blog in te loggen. Lees dat jullie ondertussen goed zijn aangekomen in Hong Kong. Ik kijk uit naar jullie volgende bericht. Heeeeel veel plezier!