M&M - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marleen en Melvin Griffioen - WaarBenJij.nu M&M - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marleen en Melvin Griffioen - WaarBenJij.nu

M&M

Door: Aankomst Cairns

Blijf op de hoogte en volg Marleen en Melvin

18 Oktober 2015 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Na een goede vlucht zijn we aangekomen in Cairns. Helaas moesten we 2u wachten voor we konden inchecken, maar we kregen er een schone kamer voor terug. Gelijk zijn we maar even op bed gaan liggen, want in het vliegtuig konden we beiden niet slapen. En ja hoor, 6u later werden we pas weer wakker. Die powernapjes duren wat langer dan gepland.. Uitgerust gaan we op pad om wat eten te scoren. Helaas is de plaatselijke bakker dicht en wordt het een banaan van de supermarkt, deze is overigens heerlijk! We zetten onze tocht voort en komen bij een winkelcentrum waar we wat boodschappen doen en ons avondeten bij elkaar zoeken. We wandelen langs de boulevard terug. We bereiden vervolgens onze maaltijd voor: stokbrood met ham en chocopasta..hmmmmm. Na een kaartspelletje of wat gaan we zo maar naar bed.

Liefs ons

• 18 Oktober 2015 - 13:39

Rob:

Heel veel plezier met je (ver)slaapvakantie!

Groet, Rob (Meerrob).